ОБЕРІТЬ ПОТРІБНУ МОВУ

Ukrainian English French German Turkish

Відкрита лекція з агроскаутингу: впевнений крок у викладацьку професію

У межах педагогічної практики аспірантів агрономічного факультету Херсонського державного аграрно-економічного університету Фартушний Дмитро, аспірант другого року навчання спеціальності 201 Агрономія, провів відкриту лекцію для здобувачів першого (бакалаврського) рівня 4 року навчання спеціальності 202 Захист і карантин з навчальної дисципліни «Фітосанітарний моніторинг та прогноз розвитку шкідливих організмів» на тему: «Агроскаутинг у захисті рослин як сучасний елемент моніторингу фітосанітарного стану агроценозів».

Під час лекції Дмитро продемонстрував не лише ґрунтовні знання з обраної тематики, а й уміння доступно та структуровано подавати інформацію. Використання сучасних візуальних засобів, прикладів із практики, а також чітка логіка викладення сприяли активній взаємодії з аудиторією.

Захід відвідали науково-педагогічні працівники університету:

  • Олена МАРКОВСЬКА - доктор сільськогосподарських наук, професор, завідувач кафедри ботаніки та захисту рослин;
  • Володимир ДУДЧЕНКО - професор кафедри ботаніки та захисту рослин, член-кореспондент НААН України зі спеціальності «Захист і карантин рослин»;
  • Микола ІВАНІВ - в.о. завідувача кафедри рослинництва та агроінженерії, кандидат сільськогосподарських наук, доцент;
  • Олена СИДЯКІНА - кандидат сільськогосподарських наук, доцент кафедри рослинництва та агроінженерії;
  • Тетяна БАКЛАНОВА - кандидат сільськогосподарських наук, доцент, науковий керівник Дмитра.

Усі присутні відзначили високий рівень підготовки лекції, актуальність обраної теми, впевнене ведення заняття та здатність лектора утримувати увагу аудиторії. Особливо підкреслено практичну спрямованість матеріалу та його важливість для підготовки фахівців у галузі захисту рослин.

Обговорення після лекції було жвавим і конструктивним. Викладачі поділилися власним досвідом, надали методичні рекомендації та підтримали подальший професійний розвиток молодого науковця.

Такі відкриті заняття є важливою платформою для формування педагогічної майстерності аспірантів, розвитку їх комунікативних навичок та адаптації до викладацької діяльності у вищій школі.

Автор: Тетяна БАКЛАНОВА