ОБЕРІТЬ ПОТРІБНУ МОВУ

Ukrainian English French German Turkish

Профорієнтаційна робота кафедри публічного управління, права та гуманітарних наук

14 жовтня 2024 року кафедра публічного управління, права та гуманітарних наук провела другу зустріч з учнями Херсонського ліцею № 57 Херсонської міської ради. Тема зустрічі: Фразові дієслова: деякі поради для запам’ятовування.  

Перш ніж перейти безпосередньо до основної теми зустрічі, Юлія Главацька ознайомила здобувачів із сайтом ХДАЕУ, закцентувавши увагу на факультетах університету та провідних напрямах розвитку.

Phrasal verbs (фразові дієслова в англійській) – це специфічні фрази, які позначають дію. Вони часто використовуються носіями англійської, проте не завжди мають відповідники в інших мовах і не можуть перекладатися дослівно. Фразові дієслова збагачують мовлення, надають йому більшого різнобарв’я та краси.

Юлія Главацька зазначила, що проблема вивчення фразових дієслів здобувачами полягає в тому, що в українській мові така група дієслів відсутня. Більше того, в англійській мові існує близько 5000 фразових дієслів, тому всі їх вивчити не тільки неможливо, але й не потрібно. Більшість із них має синоніми у вигляді простого дієслова. Тож у разі для запам’ятовування фразових дієслів допоможе лише практика англійської.

Серед домінувальних правил вивчення фразових дієслів англійської мови Ю. Главацька окреслила такі: пошук в Інтернеті списку фразових дієслів та їхнє заучування; укладання власного списку фразових дієслів до відповідної теми; встановлення асоціативного зв’язку між фразовим дієсловом і його звичайним дієсловом-синонімом; фокусування уваги на семантиці другого елемента фразового дієслова (його постпозиції); прослуховування пісень англійською мовою (вони дійсно рясніють фразовими дієсловами); читання новин, особливо заголовків новин, в яких часто зустрічаються фразові дієслова тощо.

Здобувачі із задоволенням прослухали музичний ролик і виконали низку завдань із запропонованої теми.

Щиро вдячні керівництвуХерсонського ліцею № 57 Херсонської міської ради за можливість зустрічі із здобувачами. Сподіваємося на подальше плідне співробітництво.

 

Автор – Юлія Главацька (14.10.24).