ОБЕРІТЬ ПОТРІБНУ МОВУ

Ukrainian English French German Turkish

Тренінг за програмою підвищення кваліфікації «Особистий бренд науковця»

16-17 травня 2024 року представники кафедри підприємництва, обліку та фінансів і кафедри землеробства ХДАЕУ: професора Олександр ПРИСТЕМСЬКИЙ, Світлана СКРИПНИК, доценти Аліна САКУН, Інеса ШЕПЕЛЬ, Андрій ШЕПЕЛЬ пройшли тренінг за Програмою підвищення кваліфікації «Особистий бренд науковця» (організатори – Івано-Франківській національний технічний університет нафти і газу та кафедри підприємництва та маркетингу ІФНТУНГ).

Програма Тренінгу передбачала: І етап(змішаний формат) - участь у роботі І Міжнародної науково-практичної конференції «Сталий розвиток складних соціально-економічних систем в умовах сучасних змін та викликів» (16.05.2024р. ІФНТУНГ),ІІ етап (заочно-дистанційний) - виконання індивідуальних завдань та випускової роботи за обраною темою.

Спікери тренінгу:

Ірина ПЕРЕВОЗОВА - «Для чого викладачу витрачати час на формування свого особистого бренду», голова Ради громадської організації «Науково-дослідний та консультаційно-практичний центр бізнесу, маркетингу та права», голова Івано-Франківського Регіонального Представництва Індустріального гендерного комітету з реклами, голова Івано-Франківського відділення Всеукраїнської громадської організації «Українська асоціація маркетингу», професор, доктор економічних наук, завідувач кафедри підприємництва та маркетингу ІФНТУНГ;

Надія Даляк – «Основи особистого бренду викладача», кандидат економічних наук, доцент кафедри підприємництва та маркетингу ІФНТУНГ;

Наталія Головачко -  «Власний шлях побудови особистого бренду експерта для підприємництва», маркетолог, бренд-стратег. Засновниця і керівниця Marketing Agency FAЙTA, СЕО&founder, комунікаторка ринку сільськогосподарських продуктів "Шувар";

Христина Обельницька – «Тональність комунікації для побудови власного бренду», кандидат економічних наук, доцент кафедри підприємництва та маркетингу ІФНТУНГ;

Андрій П'яста – «Просування власних рекламних матеріалів за допомогою таргетованої реклами та бізнес-інструментів Meta», магістр менеджмент організацій і адміністрування, консультант з управління та маркетингу, створення візуального контенту для магазину брендового одягу (Італія).

Спікери та учасники Тренінгу презентували власні напрацювання в контексті досліджуваної теми, інновації та досвід, практичні кейси та багато практико-орієнтованого матеріалу.

По закінченню Тренінгу та успішного виконання всіх поставлених завдань, учасники отримали сертифікати (загальний обсяг 60 год. / 2 кредиту ЄКТС).

Дякуємо організаторам Тренінгу, учасникам за проявлений інтерес до заходів, фідбеки та активну участь у дискусіях!