Звіт про проведення комплексної виробничої практики з фаху здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 015 Професійна освіта (Економіка)
Для кожного здобувача вищої освіти важливим етапом закріплення теоретичних знань і набуття практичних навичок є комплексна виробнича практика з фаху. Адже необхідно не тільки виявити себе як фахівця, а й адаптуватися у новому колективі, знайти спільну мову з учнями, керівництвом, виконати поставлені завдання.
27 лютого 2024 р. на кафедрі соціальних та поведінкових наук відбувся захист звітів із комплексної виробничої практики з фаху здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня спеціальності 015 Професійна освіта (Економіка).
Мета практики: здобуття студентами навичок практичної діяльності та їх підготовка до виконання функцій вчителя (викладача) економічних дисциплін закладів загальної середньої освіти, коледжів, училищ, професійно-технічних навчальних закладів, вищих навчальних закладів.
У відповідності з програмою практики, здобувачі успішно виконали основні види робіт:
- вивчення вимог до ведення документації закладу професійної освіти;
- проведення 4 залікових заняття на вибір із представленням презентацій; якщо це заклади професійно-технічної освіти, то вибір тем ведеться за навчальними планами освітніх компонент.
- підготовка і проведення 2 виховних заходів за актуальними тематиками сьогодення;
- виконання індивідуальних завдань тощо.
Основна мета комплексної виробничої практики з фаху досягнута, здобувачі набули практичні навички діяльності та підготовки до виконання функцій вчителя-викладача економічних дисциплін закладів загальної середньої освіти, коледжів, училищ, професійно-технічних навчальних закладів, вищих навчальних закладів. Поглибили та закріпили теоретичні знання з економіки, педагогіки, методики викладання економічних дисциплін. Сформували професійні уміння і навички організації навчально-виховної роботи з учнями, поповнили свої знання та творчо їх використали в практичній діяльності. Отримали навички із психолого-педагогічного дослідження та ведення документації закладу професійної освіти.
Надзвичайно корисним був аналіз досвіду викладачів, а також підкреслення основних моментів із робіт одногрупників, адже такий обмін досвідом та інформацією є дуже продуктивним.
Автори: доц.Роман ЧЕПОК, доц.Інна ВАРНАВСЬКА