Поради від EdEra, як сформувати перше враження про себе чи свою ідею, коли часу обмаль, а хочеться розповісти найбільше?
Спробуйте вправу Elevator Speech (з англ. «промова у ліфті»). Уявіть, що ви зайшли у ліфт разом із потенційними роботодавцями або спонсорами. Це рідкісний шанс познайомитись з цими людьми та переконати їх у вашій унікальності. Втім, час обмежений — від 30 секунд до 1 хвилини, поки вони не покинуть ліфт і не побіжать на наступні зустрічі. Тож важливо вкластися в час!
Для розповіді про бізнес-ідею ця вправа також підійде. Тоді її називають Elevator Pitch. Ваше завдання — запітчити спонсорам продукт чи послугу, висвітлити максимальну цінність та користь. Радимо переглянути цю нарізку https://www.youtube.com/watch?v=72RhRmPa3EI&t=71s&pp=2AFHkAIB однохвилинних промов на TED Talks, щоб надихнутися.
Якщо ви любите довгі повідомлення та промови — робіть цю вправу регулярно! З часом зрозумієте, як виокремлювати з матеріалу основне та відкидати непотрібне.