ОБЕРІТЬ ПОТРІБНУ МОВУ

Ukrainian English French German Turkish

Вакансії від Dentsu Ukraine

 

Dentsu Ukraine — представник одного з найбільших холдингів у сфері медіа, digital та комунікаційних послуг dentsu в Україні. У 2024 році компанія стала єдиною компанією зі сфери рекламно-комунікаційних послуг, яка увійшла в ТОП-50 рейтингу Forbes «Найкращі роботодавці України 2024». На премії Effie Awards Ukraine 2023 dentsu Ukraine було визнано найбільш ефективною серед рекламно-комунікаційних груп. В агентствах, що входять до складу групи, працює понад 400 співробітників, забезпечуючи сервіс для найуспішніших українських і міжнародних компаній. За даними Всеукраїнської Рекламної Коаліції, сумарні обороти агентств dentsu Ukraine є найбільшими в Україні. Компанія продовжує зберігати лідерство вже протягом тринадцяти років.

Carat Ukraine - медійне агентство повного циклу, яке є частиною dentsu Ukraine. Займає позицію #1 згідно з трьома рейтингами ВРК «Вибір рекламодавця» (2017-2019), «Рейтинг медіаагентств за бюджетами» (2018-2019, 2022), «Агентство року» (2019). Carat Ukraine - №1 у рейтингу найбільш ефективних медіаагентств на Effie Awards Ukraine 2023.

Місія бренду: постійне поліпшення бізнес-результатів клієнтів шляхом конвергенції медіаканалів, платформ і екосистем.

 

 

1. Account Assistant/Executive в Carat

м. Київ, метро Олімпійська.

Віддалена робота

Гібридна

В офісі/на місці

Повна зайнятість

Офіс з генератором

Безкоштовне навчання

Офіс з безперебійним інтернетом

Офіс в центрі

Корпоративні заходи

Основні задачі:

  • Ефективна координація роботи з різними відділами агенції для забезпечення ефективної комунікації, вирішення поточних завдань та збору необхідної інформації;
  • Контроль підготовки та подання звітності усіх активностей клієнтів згідно таймінгів;
  • Контроль документообігу клієнтів та взаємодія з фахівцями з документообігу, фінансистами та бухгалетрією;
  • Комунікація з клієнтами з питань документообігу та звітності;
  • Підтримка сприйняття клієнтами високої якості послуг агенції;
  • Залучення під керівництвом Group Account Director/Media Activations Manager до процесів планування, запуску та контролю проектів групи;
  • Підготовка та оформлення звітів, пропозицій для клієнтів у вигляді слайдів в Power Point;
  • Виконання інших завдань, отриманих від керівника.

Вимоги:

  • Вища закінчена або студент останніх курсів, який може працювати full-time;
  • Бажано від 1 року досвіду роботи на аналогічній посаді в рекламній агенції, помічником менеджера або асистентом керівника, але готові також розглянути кандидата без досвіду роботи/випускника ВНЗ;
  • Базове володіння Excel, Power Point, Outlook;
  • Англійська мова - pre-intermediate+;
  • Позиція передбачає кар’єрний ріст в напрямку client service;
  • Вміння працювати в команді, клієнтоорієнтовність, готовність брати на себе відповідальність, комунікативність.

Пропонується:

  • Офіційне працевлаштування;
  • Сучасний та креативний офіс в центрі міста (поруч з метро Олімпійська, Вокзальна та Університет). Зараз ми працюємо переважно віддалено;
  • Графік роботи з Пн по Пт, з 9:00 або 10:00 до 18:00 або 19:00 відповідно;
  • Освітню платформу з різноманітними навчальними курсами, яка доступна для всіх співробітників 24/7, а також доступ до величезної кількості електронних та аудіо книг;
  • Доступ до безкоштовної платформи з вивчення іноземних мов, знижки в Sportlife, арт-галерею в нашому БЦ;
  • Роботу в команді талановитих та сильних експертів;
  • Ціннісну корпоративну культуру, атмосферу підтримки та відкритості;
  • Активну участь у соціальних проєктах, благодійних заходах і спортивних челленджах;
  • Продуктивну роботу з хорошим відпочинком - адже в компанії є традиції в Групі, активно проводити час.

 

2. Financial Assistant/Financial Coordinator

м.Київ, метро Олімпійська

Віддалена робота

Гібридна

Повна зайнятість

Офіс з генератором

Безкоштовне навчання

Офіс з безперебійним інтернетом

Офіс в центрі

Корпоративні заходи

Вимоги:

  • Вища освіта в галузі Фінанси, Економіка;
  • Досвід роботи від 1 року у фінансовій сфері (робота з документами/цифрами, масивом даних в ехcel, звітністю);
  • Готові розглянути без досвіду роботи, але впевненого користувача Excel і фаната цифр);
  • Буде перевагою досвід в рекламній агенції, фінансовій установі або банку;
  • Впевнений користувач Excel, PowerPoint, 1С.

Основні задачі:

  • Своєчасне та коректне внесення до 1С фінансової інформації по Клієнтам;
  • Погодження, збирання та надання Клієнтам повного пакету фінансових документів відповідно до вимог, включаючи підготовку додаткових угод, додатків, доповнень до Договору під керівництвом куратора;
  • Збір та систематизація звітних документів в період закриття для Клієнтів під керівництвом куратора: — ефірні довідки з ТБ розміщення від каналів — фотозвіти з розміщення у зовнішній рекламі, метро та індор і інше. — ефірні довідки від радіостанцій — збирання підтверджуючих документів щодо розміщення на он-лайн ресурсах;
  • Збір та систематизація документів від підрядників/третіх осіб під керівництвом куратора;
  • Створення та ведення внутрішньої системи обліку фінансових документів та необхідних звітів відповідно до вимог Клієнтів, фін статус — з деталізацією по всім розміщенням за всі періоди;
  • Комунікація з відділами за напрямами, листування;
  • Інші завдання керівника, куратора.

Пропонується:

  • Офіційне працевлаштування;
  • Сучасний та креативний офіс в центрі міста (поруч з метро Олімпійська, Вокзальна та Університет);
  • Графік роботи з Пн по Пт, з 10:00 до 19:00;
  • Також компанія готова співпрацювати віддалено, якщо кандидат мешкає в іншому місті України;
  • Освітню платформу з різноманітними навчальними курсами, яка доступна для всіх співробітників 24/7, а також доступ до величезної кількості електронних та аудіо книг;
  • Медичне страхування, знижки в Sportlife, сесії з психологом;
  • Доступ до безкоштовної платформи з вивчення іноземних мов, Speaking club, знижки в арт-галерею в нашому БЦ;
  • Роботу в команді талановитих та сильних експертів;
  • Ціннісну корпоративну культуру, атмосферу підтримки та відкритості;
  • Активну участь у соціальних проєктах, благодійних заходах і спортивних челленджах;
  • Продуктивну роботу з хорошим відпочинком — адже в компанії є традиції в Групі, активно проводити час.

 

Якщо Вас зацікавила одна із вакансій, просимо своє резюме надсилати на електронну адресу Центру кар’єри ХДАЕУ: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..