ОБЕРІТЬ ПОТРІБНУ МОВУ

Ukrainian English French German Turkish

Розробка Digital-стратегії для просування бізнесу он-лайн: гурток «Сучасний менеджер в умовах цифрової трансформації» продовжує роботу

В рамках наукового гуртка «Сучасний менеджер в умовах цифрової трансформації» старшим викладачем кафедри менеджменту, маркетингу та інформаційних технологій Алєщенко Людмилою Олександрівною проведене засідання зі здобувачами першого (бакалаврського) рівня вищої освіти другого року навчання на тему «Специфіка та особливості використання Digital-маркетингу. Розробка Digital-стратегії для просування бізнесу он-лайн».

У рамках заходу здобувачі мали змогу ознайомитися з особливостями, специфікою, сучасними тенденціями застосування системи цифрового маркетингу. Також учасники гуртка переконались, що Digital-маркетинг є надсучасним та дієвим інструментом просування товару, торгових марок чи брендів.

На он-лайн  зустрічі студенти мали змогу продемонструвати власні проєкти-сайти своїх стартапів, які вразили своєю різноманітністю: кав’ярні, кондитерські, готелі, барбер-шопи, магазини одягу, квітів, салони краси, провайдерські сайти та магазини крипто валюти.

Також здобувачі розробляли контент-стратегію та  обрали канали просування свого бренду. Здебільшого це були найпопулярніші соціальні мережі, такі як Instagram, Facebook; мобільні додатки, YouTube, e-mail-розсилка.

Учасниками гуртка продемонстровано ґрунтовні знання з теми, креативний та змістовний підхід до створення сайтів, розробки контент-стратегії і влучний вибір каналів просування продукту.

Засідання гуртка "Сучасний менеджер в умовах цифрової трансформації" стало важливаю ініціативою для здобувачів і викладачів, що сприятиме подальшому розвитку їхніх професійних компетенцій та збагаченню знань у цьому важливому сегменті.