ОБЕРІТЬ ПОТРІБНУ МОВУ

Ukrainian English French German Turkish

Маркетинг як інструмент лояльності споживача: гурток «Сучасний менеджер в умовах цифрової трансформації» продовжує роботу

У сучасному світі, де технології постійно розвиваються та бізнес-середовище надзвичайно динамічне, розуміння ролі маркетингу стає критично важливим для кожного підприємства. Швидкі зміни у споживчих уподобаннях та вимогах створюють нові виклики для брендів та компаній.

На онлайн-платформі Zoom 24 жовтня 2023 року у відповідності до плану роботи гуртка «Сучасний менеджер в умовах цифрової трансформації» кафедри менеджменту, маркетингу та інформаційних технологій відбулося чергове засідання за темою «Маркетинг як інструмент формування лояльності споживача» (координатор Світлана БОЛІЛА, к.с.-г.н., доцент кафедри менеджменту, маркетингу та інформаційних технологій). Під час засідання були розглянуті актуальні питання використання маркетингового інструментарію для формування прихильності покупців в умовах клієнторієнтованої економіки на підставі концепції холістичного маркетингу. Було зазначено на необхідності набуття знань та опанування мистецтва маркетингу для успішного просування продукції на ринку. Розгляд теми засідання відбувався на прикладі реального кейсу успіху української компанії в сфері рітейлу та перспектив масштабування бізнесу в умовах військових викликів. Гуртківці виявили жвавий інтерес та активність в процесі обговорення проблематики формування лояльності покупців підприємства з метою трансформації діяльності бізнесу в напрямку збільшення прибутку на основі врахування поведінкових аспектів споживачів. Найбільш цікаві міркування  учасників дискурсу знайдуть продовження в тезах конференцій та майбутніх публікаціях з питань маркетингу.

Бажаємо здобутків молодим науковцям, подальших відкриттів та цікавих подій в їх студентському житті в дружній родині ХДАЕУ!

Автор: Світлана БОЛІЛА