ОБЕРІТЬ ПОТРІБНУ МОВУ

Ukrainian English French German Turkish

Участь здобувачів спеціальностей 241 Готельно-ресторанна справа та 242 Туризм у заході «Створення і розвиток репутації компанії через якісний сервіс»

В межах наукового гуртка «Туристична Херсонщина» здобувачі спеціальностей 241 Готельно-ресторанна справа та 242 Туризм разом зі старшим викладачем Вікторією Дугою взяли участь у вебінарі «Створення і розвиток репутації компанії через якісний сервіс».

Із представниками мікро-, малого та середнього бізнесу долучилися до обговорення найважливішої складової у наданні послуг – якості.

Спікер вебінару – бізнес-тренер, коуч, HR-директор та сертифікований тренер SURE – Михайло Зданевич розповів, що розуміють під поняттям «якісний сервіс», поділився досвідом як надати якісні послуги, щоб клієнти були задоволені рівнем сервісу і залишилися з компанією надовго.

Учасники вебінару отримали цінні поради про мотивацію в колективах, а також на конкретних кейсах розібрали, як в майбутньому фахівці сфери туризму та гостинності зможуть сформувати у співробітників уміння надавати персоніфіковані послуги, оцінювати їх та встановлювати зворотній зв'язок із гостями та відвідувачами. А це, в свою чергу, буде сприяти підвищенню якості сервісу, рівня задоволеності клієнтів, формуванню позитивної репутації закладу гостинності.

Автор: Вікторія Дуга – старший викладач кафедри готельно-ресторанного та туристичного бізнесу й іноземних мов