ОБЕРІТЬ ПОТРІБНУ МОВУ

Ukrainian English French German Turkish

НАУКА

Рекомендовані статті з тематики « Маркетинг, менеджмент»

Боліла с. Ю. МАРКЕТИНГОВІ АСПЕКТИ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА СФЕРИ РІТЕЙЛУ В СУЧАСНИХ РЕАЛІЯХ.Таврійський науковий вісник. Сепія Економіка. Випуск 16, 2023. С. 100-107. UPL: http://tnv-econom.ksauniv.ks.ua/index.php/journal/article/view/366/345

Галат.Л. М. ЛОГІСТИЧНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ ЯК ІНСТРУМЕНТ ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. Таврійський науковий вісник. Сепія Економіка. Випуск 16, 2023. С.108-113. UPL: http://tnv-econom.ksauniv.ks.ua/index.php/journal/article/view/369/348

Зборовська О. М., Луговий О. С. РИЗИК-МЕНЕДЖМЕНТ ЯК ІНСТРУМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СТРАТЕГІЧНОЇ СТІЙКОСТІ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ ІНВЕСТИЦІЇ: ПРАКТИКА ТА ДОСВІД № 17, 2023. С. 39-43. UPL: https://nayka.com.ua/index.php/investplan/article/view/2037/2061

Кадирус І. Г.,  Перерва К. А. МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ У СУЧАСНИХ УМОВАХ: ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ. . ЕКОНОМІКА ТА ДЕРЖАВА № 8, 2022. С. 93-98-91.UPL: https://nayka.com.ua/index.php/economy/article/view/399/401

Карп В. С. , Резнікова Н. В., Іващенко О. А. СТАЛИЙ РОЗВИТОК ЗЕЛЕНОГО МАРКЕТИНГУ: ЕКОЛОГІЧНИЙ І БЕЗПЕКОВИЙ ІМПЕРАТИВ МІЖНАРОДНОГО БІЗНЕСУ ЯК СКЛАДОВА ГЛОБАЛЬНОЇ КЛІМАТИЧНОЇ АДЖЕНДИ. АГРОСВІТ № 17, 2023. С. 3-11.UPL: https://nayka.com.ua/index.php/agrosvit/article/view/2025/2049 

Ларченко О. В. СУЧАСНІ ПРОБЛЕМИ УПРАВЛІННЯ: МАРКЕТИНГ І МЕНЕДЖМЕНТ МАЛОГО БІЗНЕСУ. Таврійський науковий вісник. Сепія Економіка. Випуск 16, 2023.С. 128-132.UPL: http://tnv-econom.ksauniv.ks.ua/index.php/journal/article/view/373/350

Неміш Ю.В., Архипова Т. В., М. Е. Матвеєв М. В. ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ DIGITAL-МАРКЕТИНГУ ЯК СУЧАСНОГО ІНСТРУМЕНТУ ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ ТА ПОСЛУГ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ. ЕКОНОМІКА ТА ДЕРЖАВА № 6, 2022. С. 86-91.UPL: https://nayka.com.ua/index.php/economy/article/view/69/70

Станкевич І. В., Дюгованець О. М., І. В. Задорожна І. В. МОДЕЛЬ ЗАГАЛЬНОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ПРОЄКТНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ВИРОБНИЧИХ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИ. ІНВЕСТИЦІЇ: ПРАКТИКА ТА ДОСВІД № 17, 2023.С. 13-18. UPL: https://nayka.com.ua/index.php/investplan/article/view/2034/2058 (english)

Чаркіна Т. Ю,,Зайцева В. М., Пікуліна О. В., Чернова Н. С., Полішко Т. В. МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ НАПРЯМІВ РОЗВИТКУ ТУРИСТИЧНОГО БІЗНЕСУ В УКРАЇНІ. АГРОСВІТ № 16, 2023. С. 39-47. UPL: https://nayka.com.ua/index.php/agrosvit/article/view/1959/1980

Автор: Наукова бібліотека ХДАЕУ