ОБЕРІТЬ ПОТРІБНУ МОВУ

Ukrainian English French German Turkish

Профорієнтаційна робота кафедри гідротехнічного будівництва, водної та електричної інженерії

Одним із пріоритетних завдань сучасної системи освіти є організація роботи з учнівською молоддю щодо усвідомленого професійного самовизначення.

На сьогодні є дані опитувань, які показують, що профорієнтація у школі функціонує як низка заходів, зазвичай не пов’язаних між собою. Вони стосуються ознайомлення з варіантами подальшого навчання та професійного розвитку, зокрема відвідування учнями презентацій закладів освіти. Переважно такі заходи потребують лише їх пасивної участі як глядачів або слухачів. Тому часто такі заход оцінюються і учнями і батьками як не завжди ефективні та такі, що не допомагають визначитися з напрямками навчання та варіантами професійного розвитку.

Більшість опитаних випускників обирають можливі варіанти свого освітнього та професійного майбутнього за допомогою батьків, які допомагають аналізувати заклади освіти (факультети, умови вступу), збирати інформацію з різних джерел і ресурсів, щоб дослідити актуальний попит на професії. Тому думка та профорієнтаційні поради батьків дуже впливають на вибір учнів. Переважна більшість батьків хотіли б мати більше профорієнтаційної інформації щодо вибору майбутньої професії, освітньої траєкторії, розвитку кар’єри для своїх дітей.

З огляду на це, співробітником кафедри гідротехнічного будівництва, водної та електричної інженерії Кравченком В.І. проведено профорієнтаційний захід в обласному комунальному виробничому підприємстві «Дніпро-Кіровоград», який є базою практики для здобувачів спеціальності 194 «Гідротехнічне будівництво, водна інженерія та водні технології».

Поєднуючи проходження практики здобувачами та проводячи такі заходи одержується синергетичний ефект, оскільки керівництво і співробітники підприємства не тільки знайомляться з університетом (ХДАЕУ), його цілями та умовами навчання, областю професійної діяльності майбутніх випускників тощо,але ще й можуть оцінити рівень теоретичної і практичної підготовки наших здобувачів і передати важливу, переконливу інформацію для своїх дітей-учнів, як майбутніх абітурієнтів.

Автор: Володимир КРАВЧЕНКО (14.01.2024р.)