ОБЕРІТЬ ПОТРІБНУ МОВУ

Ukrainian English French German Turkish

Ректорат ХДАЕУ

Сьогодні, 27.11.2023 року, відбулося чергове засідання ректорату Херсонського державного аграрно-економічного університету. На ректораті узагальнили інформацію про діяльність університету впродовж минулих тижнів і окреслили план дій на поточний.

Пріоритетними напрямами роботи, визначеними ректором ХДАЕУ Юрієм Кириловим, стали :

  • робота з відновлення та збереження матеріально-технічної бази університету, яка постраждала внаслідок російських обстрілів та несприятливих погодних умов;
  • підготовка до засідання Конференції трудового колективу ХДАЕУ;
  • прийняття нових редакцій Антикорупційної програми ХДАЕУ та Колективного договору ХДАЕУ з відповідними додатками;
  • обов’язковість дотримання учасниками освітнього процесу засад недопустимості нестатутних відносин, дотримання вимог антикорупційного законодавства;
  • підготовка структурними підрозділами інформації до річного звіту ректора тощо.

Перший проректор Вікторія Грановська доповіла про ЄДКІ, який відбувся для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 281 Публічне управління та адміністрування.

Проректор з наукової роботи та міжнародної діяльності Сергій Лавренко анонсував зустріч з представниками Латвійського університету біологічних наук та технологій в рамках розширення міжнародної співпраці та реалізації академічної мобільності в ХДАЕУ. Також до відома присутніх було доведено особливості рейтингу викладачів в 2023 році, формування контингенту здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти та процедури наповнення репозитарію університету.

Головний бухгалтер Світлана Кальсіна роз’яснила порядок надання матеріальної допомоги для здобувачів, а також заходи з підготовки до закриття бюджетного року.

Декани факультетів Павло Бойко, Наталія Дудяк, Наталія Кириченко, Ірина Балабанова, Іван Мринський доповіли про головні події життя факультетів за минулі тижні: проведені профорієнтаційні заходи, стан підготовки до заліково-екзаменаційної сесії, подання кваліфікаційних робіт для перевірки на унікальність; проходження акредитацій освітніх програм тощо.

Ректорат розглянув і інші питання життєдіяльності університету.