ОБЕРІТЬ ПОТРІБНУ МОВУ

Ukrainian English French German Turkish

Механізм дії реклами: гурток «Сучасний менеджер в умовах цифрової трансформації» продовжує роботу

У рамках роботи студентського наукового гуртка «Сучасний менеджер в умовах цифрової трансформації» здобувачі першого (бакалаврського) рівня вищої освіти економічного факультету відвідали майстер-клас на тему «Механізм дії реклами» 16 листопада 2023 року. Тренером був керівник гуртка – доцент кафедри Менеджменту, маркетингу та інформаційних технологій Роман Вікторович Базака.

Перша частина заходу – лекційний блок.  Студенти розглянули типологію та функції реклами, структуру та складові елементи рекламного звернення. Далі спілкувались про те, як підсилити рекламу за допомогою психологічних механізмів, серед них ментальні моделі, що допомагають розкрити особливості інтуїтивних процесів цільової аудиторії, ефект Фон Ресторффа, про вісцелярну реакцію та створення позитивного естетичного враження, принципи гештальту в дизайні реклами.

Розглядали архетипи (несвідомі поведінкові програми за К. Юнгом), які використовуються у рекламних зверненнях, зокрема у дієвих слоганах. Розглядаючи конкретні приклади, аналізували значення архетипів у побудові вдалого бренду та їх вплив на поведінку споживачів. Аналізували успішні та невдалі приклади реклами.

У практичній частині майстер-класу здобувачам було запропоновано розробити рекламне звернення та візуальну складову до нього для розміщення в Instagram.

Закінчилося засідання гуртка обговоренням розроблених студентами рекламних звернень та рефлексією здобутих знань та практичних вмінь.

«Мені презентація сподобалася  про гештальти. Можливо інші і знали, але для мене це було корисно та цікаво. Ну і сама робота з рекламою на довільну тему гарна ідея та цікавий формат» – зазначила Катерина Билина (здобувачка 3 курсу, спеціальності 073 Менеджмент).

«Корисна інформація. Колективне обговорення дозволило створити ефективну рекламу для соціальних мереж, а також сформувати навички для подальшої роботи у цьому напрямку» – розповідає Вікторія Дєдікова (студентка 3 курс, спеціальність Економіка).

«Було цікаво спостерігати як на моїх очах студенти створюють рекламу» – ділиться враженнями Анастасія Хоменко (студентка 1 курсу, спеціальності Маркетинг).

Засідання гуртка «Сучасний менеджер в умовах цифрової трансформації» стало важливою подією для здобувачів, яка сприятиме подальшому розвитку їхніх професійних навичок та знань у цій важливій галузі.