Гостьова лекція «Сучасні виклики в сфері бізнесу в контексті підготовки майбутніх фахівців»
Розпочався курс гостьових лекцій від кафедри готельно-ресторанного та туристичного бізнесу для студентів за ОПП: 241 «Готельно-ресторанна справа», 242 «Туризм», 073 «Менеджмент», 073 «Менеджммент ІТ», 075 «Маркетинг», 072 «Фінанси, банківська справа та страхування». Було організовано гостьову лекцію-дискусію на тему: «Як створити ресторан? Розробка та впровадження маркетингової стратегії. Класичний маркетинг мікс: як він працює в 21 столітті та реальному бізнесі» з фаховим фуд-райтером, експерткою з маркетингових комунікацій в ресторанному бізнесі, авторкою гастрономічного блогу «Айва» - Марією Банько.
В ході лекції Марія розповіла студентам які є головні завдання для створення ресторану, та як обрати правильну маркетингову стратегію. Звісно у 21 столітті, з переповненим ринком гастрономічних закладів, важливо знати, як залучати та утримувати клієнтів.
Спікер під час лекції акцентувала увагу студентів на те, що успішна маркетингова стратегія в 21 столітті базується на глибокому розумінні споживачів, використанні сучасних технологій та постійній готовності до адаптації. Класичний маркетинг-мікс залишається корисним інструментом, але його використання потребує нового підходу для досягнення успіху в сучасному бізнесі.
Жвавий інтерес до представленої теми засвідчила низка питань учасників лекції, на які було надано вичерпні відповіді.
Лекція відбулася в творчій та дружній атмосфері, а представлена інформація зацікавила студентів, які відчули важливість і перспективність обраної професії.
Дана лекція надала важливий інсайт та практичні поради здобувачам. Респект і повага Марії Банько, яка ділилася своїми знаннями і досвідом з тими, хто прийде в бізнес уже завтра обовʼязково в переможній Україні з її новими реалями для індустрії гостинності.
Дякуємо ЗСУ за можливість впевнено готуватися до оновленої професійної діяльності.
к.е.н., доцент кафедри готельно-ресторанного та туристичного бізнесу Катерина Нікітекно