ОБЕРІТЬ ПОТРІБНУ МОВУ

Ukrainian English French German Turkish

Студентська година зі добувачами спеціальностей 205 Лісове господарство та 206 Садово-паркове господарство

Сьогодні 22.02.2023 року відбулась студентська година зі здобувачами першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальностей 206 Садово-паркове господарство, 205 Лісове господарство та другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальностей 206 Садово-паркове господарство. На зустрічі були обговорені питання:

  1. обговорення процедури обрання вибіркових дисциплін;
  2. питання академічної доброчесності;
  3. наукова робота та напрямки наукової роботи здобувачів;
  4. неформальна освіта, порядок визнання та процедура перезарахування результатів неформальної / інформальної освіти.

Ініціатором зустрічі виступила гарант освітньої програми Садово-паркове господарство першого (бакалаврського) рівня Бойко Тетяна Олексіївна, яка ще раз наголосила на важливості ретельного підходу до обрання вибіркових компонентів кожним здобувачем для формування Soft skills так і доповнення та уточнення Hard skills, відповідно до сучасних потреб суспільства, посилення їх конкурентоспроможності на ринку праці, ефективного використання можливостей закладу вищої освіти, врахування регіональних та галузевих потреб, формування індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів. На зустрічі були присутні гарант освітньої програми Лісове господарство першого (бакалаврського) рівня Дементьєва Ольга Іванівна, гарант освітньої програми Садово-паркове господарство другого (магістерського) рівня Семенюк Станіслав Кузьмич, викладачі кафедри лісового та садово-паркового господарства ХДАЕУ, представники студентського самоврядування, декан факультету рибного господарства та природокористування Бойко Павло Михайлович, здобувачі 1-5 курсів зазначених спеціальностей.

Крім зазначених питань гаранти відповідали на низку питань здобувачів, які стосувались організації навчального процесу в умовах військового стану, критеріїв оцінювання, якості викладання, впровадження інноваційних методів навчання, академічної мобільності, а також збереження ментального здоров’я під час війни.