Експрес-курси з англійської мови
11 лютого 2023 року розпочали свою роботу експрес-курси з підготовки здобувачів до складання НМТ (Національного Мультидисциплінарного Тесту) з англійської мови.
Доцентка кафедри готельно-ресторанного та туристичного бізнесу й іноземних мов, Юлія Главацька, ознайомила здобувачів із процедурою складання цьогорічного тесту, наголошуючи на часі виконання, кількості тестових балів і специфіці тестових завдань.
Тренерка поділилася із здобувачами лайфхаками успішного складання тестування з англійської мови. Серед таких рекомендацій – ті, які мають педагогічне й наукове підґрунтя, адже вони пройшли успішну апробацію та підтверджені власною практикою. Отже, 1) не потрібно одразу витрачати час на ознайомлення з усіма лексичними одиницями, що подано після тексту; 2) якщо виникає проблема з вибором слова на самому початку тексту, в першому реченні, до прикладу, то можна пропустити цю позицію, адже у наступному реченні/реченнях може бути певна лексична або змістовна підказка; 3) режим «подивись ліворуч – подивись праворуч» – це означає, що певний натяк на вибір правильної відповіді може знаходитися на поверхні, тобто – або в самому конкретному реченні, або у наступному чи попередньому; 4) «включити» особистий метод асоціацій; 5) використовувати власні фонові або культурологічні підказки; 6) «зануритися» у структуру слова – іноді розподіл лексеми на окремі самостійні частини допомагає зробити правильний вибір.
Також здобувачі ознайомилися з форматами завдань, які потрібно буде опанувати впродовж занять на експрес-курсах. І сьогодні це були два тексти у форматі “Reading”.
Було проілюстровано алгоритм роботи з такими текстами, складено словник для поповнення словникового запасу та виконано низку завдань.
Здобувачі проявили зацікавленість та свої фонові й культурологічні знання щодо жестів (“Body Language”) і конфлікту поколінь (“Generation Gap”) в українськомовній та англійськомовній картинах світу.
Cподіваємося на подальші продуктивні зустрічі на експрес-курсах Центру довузівської підготовки та міжнародної освіти.
Автор: Юлія Главацька