ОБЕРІТЬ ПОТРІБНУ МОВУ

Ukrainian English French German Turkish

Гідність, як основа взаємодії викладача та студента

Спілкування, важливий процес обміну між викладачем і студентом засвоєною інформацією: думками, судженнями, оцінками, почуттями і настановами. 17 жовтня 2022 року відбулася зустріч куратора Жанни Олександрівни Шаталової зі здобувачами вищої освіти групи третього курсу спеціальності 193 Геодезія та землеустрій в режимі он-лайн. Під час кураторської години обговорили питання взаємодії викладача та студента.

Формою навчальної взаємодії, співробітництва викладача та студента є педагогічне спілкування, через яке реалізуються всі педагогічні функції і забезпечується активність усіх, хто приймає участь у педагогічному процесі. Педагогічна діяльність пов’язана з досить інтенсивним і майже безперервним професійним спілкуванням.

Результатом спілкування між викладачем і студентом є те, що за допомогою різних засобів комунікації встановлюються взаємини, сприятливі для спільної діяльності. Проблеми управління педагогічним процесом у системі освіти пов’язані із спілкуванням викладача зі студентами.

Через професійне спілкування викладач передає студентам громадянські, національні, професійні і моральні цінності. Формує духовний світ студента і впливає на модель його майбутньої професійної поведінки. Завдяки педагогічному спілкуванню у студентів з’являються мотиви професійної самоосвіти та самовиховання.

Дуже важливо викладачеві налагодити хороший контакт з групою, привернути прихильність до себе, створити і підтримувати хороший груповий настрій, коригувати ділові й міжособистісні стосунки студентів.

В ході кураторської години було обговорено зі студентами усі питання взаємодії викладача зі студентами і навпаки. Здобувачі висловили свою думку і побажання з приводу цього питання.

Викладачі і студенти повинні пам’ятати, що найвища цінність це особистість. Тому ставитися до людини потрібно так, як би хотіли, щоб ставилися до вас.

Автор: асистент кафедри землеустрою, геодезії та кадастру Жанна Шаталова