ОБЕРІТЬ ПОТРІБНУ МОВУ

Ukrainian English French German Turkish

Тематична бесіда зі здобувачами 1 курсу спеціальності 193 Геодезія та землеустрій на тему «Академічна доброчесність в університеті»

Для здобувачів 1 курсу денної та заочної форм навчання спеціальності 193 Геодезія та землеустрій була організована тематична бесіда із куратором на тему «Академічна доброчесність в університеті».

Поняття академічної доброчесності, його суть та основні принципи, це те що кожен здобувач вищої освіти має пронести із собою з першого і до останнього курсу свого навчання. Це ті принципи поведінки в освітній спільноті, які допоможуть виховати дійсно освічену професійну еліту нашої держави.

    

    

     

Ірина Баруліна, куратор академічної групи, асистент кафедри землеустрою, геодезії та кадастру, ознайомила здобувачів із Кодексом академічної доброчесності ХДАЕУ, Положенням про академічну доброчесність та етику академічних відносин та Положенням про Комісії з академічної доброчесності і університетську Комісію з етики та управління конфліктами.

Було зазначено, що дотримання здобувачами академічної доброчесності передбачає:

  • самостійне виконання навчальних завдань, завдань поточного та підсумкового контролю результатів навчання;
  • посилання на джерела інформації у разі використання ідей, розробок, тверджень, відомостей;
  • дотримання норм законодавства про авторське право і суміжні права;
  • надання достовірної інформації про результати власної навчальної (наукової, творчої) діяльності, використані методики досліджень і  джерела інформації.

Також здобувачі переглянули відеоролик про види академічних порушень, та обговорили можливу відповідальність за такі порушення.

    

На завершення зустрічі здобувачі разом із куратором моделювали різні ситуації, що можуть відбутися в ході освітнього процесу, та визначали чи є такі варіанти порушенням академічної доброчесності чи ні, і як правильно мав себе повести студент або викладач.

Тож, академічна доброчесність – це перш за все про довіру і вкрай важливо аби ця довіра була двосторонньою, щоб викладач отримавши реферат від студента був впевнений, що це його особиста робота, а студент, в свою чергу, має бути впевнений в об’єктивній оцінці його знань.

 

Автор: Ірина Баруліна, куратор академічної групи, асистент кафедри землеустрою, геодезії та кадастру