ОБЕРІТЬ ПОТРІБНУ МОВУ

Ukrainian English French German Turkish

Місце й роль факультету архітектури та будівництва у виховному процесі здобувачів вищої освіти

Враховуючи, що виховний процес спрямовується на створення умов для професійного становлення особистості, а саме її наукового, творчого та фізичного розвитку. Адже, здобувачі вищої освіти є не тільки суб’єктами виховання, а й виступають активними учасниками  організаційної діяльності зі створення інфраструктури виховної роботи.

Виховна робота у Херсонському державному аграрно-економічному університеті здійснюється за такими напрямами, як екологічне, фізичне, моральне, естетичне, інтелектуальне виховання.

На факультеті архітектури та будівництва Херсонського державного аграрно-економічного університету було проведено засідання  старост академічних груп  та студентського активу факультету архітектури та будівництва Херсонського державного аграрно-економічного університету, таких спеціальностей: 141 Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка, 194 Гідротехнічне будівництво, водна інженерія та водні технології, 192 Будівництво та цивільна інженерія, 193 Геодезія та землеустрій, 191 Архітектура та містобудування, 022 Дизайн середовища.

 Під час заходу було акцентовано увагу на обговорення таких питань, як:

  • дотримання правил безпеки під час сигналу повітряної тривоги;
  • особливостей освітніх програм на факультеті архітектури та будівництва;
  • дотримання принципів академічної доброчесності та відповідальність за порушення академічної доброчесності здобувачів вищої освіти;
  • порядку реалізації права вільного вибору навчальних для створення індивідуальної освітньої траєкторії здобувача вищої освіти;
  • важливість забезпечення психологічного здоров’я здобувачів вищої освіти;
  • активізації здобувачів вищої освіти до наукової роботи, а саме науково-практичних конференції, конкурсів, проєктів в розрізі спеціальностей.

Під час зустрічі учасники заходу висловили  пропозиції щодо сучасного бачення основних напрямів роботи із студентською молоддю на факультеті архітектури та будівництва.

Автор: Тетяна МАЦІЄВИЧ (13.09.22)