Наукова складова як запорука міцності України
Незважаючи на складні умови воєнного стану, здобувачі третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти ХДАЕУ продовжують виконувати навчальну складову освітньо-наукових програм з використанням технологій дистанційного навчання.
31.03.2022 року відбулася онлайн зустріч проректора з наукової роботи та міжнародної діяльності, професора Аверчева Олександра Володимировича з аспірантами. Під час конференції Олександр Володимирович підбадьорив словами підтримки всіх присутніх, подякував науково-педагогічним працівникам та аспірантам за те, що за складних життєвих обставин продовжують навчальний процес, надають консультації та не припиняють розвивати наукову складову.
Науково-педагогічні працівники використовують у навчальному процесі студентоцентрований, проблемно- та професійно-орієнтований, комунікативний, міждисциплінарний підходи до навчання. Форми та методи навчання сприяють досягненню програмних результатів: лекційні курси поєднуються з практичними заняттями, семінарами, диспутами, «мозковими штурмами» тощо. Поєднання навчання і досліджень під час реалізації освітньо-наукових програм здобувачами реалізовується шляхом засвоєння методів наукових досліджень, залучення до наукової роботи під керівництвом викладачів, виконання наукових завдань за освітніми компонентами.
Всі учасники освітнього процесу зацікавлені у співпраці та набутті відповідних компетентностей та практичних навичок.
Автор: відділ аспірантури та докторантури.