ОБЕРІТЬ ПОТРІБНУ МОВУ

Ukrainian English French German Turkish

«Сучасні тенденції розвитку готельного бізнесу: світовий досвід для України». Зустріч здобувачів спеціальності 241 Готельно-ресторанна справа з представником готельної індустрії США

На цьому тижні ХДАЕУ знову приймав гостей з різних куточків нашої планети. Цього разу зацікавила та підкорила увагу здобувачів вищої освіти харизматична Kateryna Shchaslyva – заступник директора Hyatt Regency Orlando. Це конференц-готель, який розміщений в найтеплішому районі США – місті Орландо (Центральна Флорида, США), неподалік від всесвітньо відомих парків розваг «Universal Orlando» та «Disney World».

 

Захід було організовано та проведено викладачем Вікторією Дугою на платформі Zoom у межах вивчення дисципліни «Основи індустрії гостинності» для здобувачів спеціальності 241 Готельно-ресторанна справа та 242 Туризм.

Спікер презентувала доповідь на тему «Сучасні тенденції розвитку готельного бізнесу: світовий досвід для України».

Kateryna розповіла здобувачам про діяльність готелю, ознайомила з його інфраструктурою, наголосила на тому, що заклад має 1641 номер, протягом року в ньому проживає близько 1 млн гостей. Конференц-зали готелю загальною площею як 5,5 футбольних полів, в них можуть розміститися 26 000 гостей.

 

Додатково до їх послуг ресторани, бари, три басейни (один з них олімпійський басейн на даху), спа-послуги, салон краси, тенісний корт, прокат велосипедів, діджей біля басейну, цілодобовий фітнес-центр. Цікавим є те, що кава, яку випивають в готелі за рік, могла б вміститися в 5 олімпійських басейнах.

 

Та все ж пандемія коронавірусу не обійшла і цей заклад, завдавши йому серйозних збитків. Kateryna навела вражаючі цифри та розповіла до яких управлінських рішень вдавалися керівники у 2020 році, адже готель закрився у березні 2020 року і знову відкрився у червні 2020 року із заповненими 10 номерами. Розібрали, які нові стратегії були ефективними після відкриття, адже під час закриття готель витрачав 750 000 доларів на місяць з прибутком в нуль доларів.

 

Спікер поділилася секретами успіху готелю в пандемічний період та, як завдяки професійним якостям персоналу, вони пройшли цей стрес-тест. Наголосила на тому, що для досягнення в майбутньому професійних висот, здобувачі повинні всебічно розвиватися, бути стресостійкими, доброзичливими, толерантними, знати іноземну мову тощо.

 

Щиро дякуємо, Kateryna Shchaslyva, за професіоналізм та змістовну доповідь! Задоволені, що дана віртуальна платформа дозволила збагатитися цінним досвідом, почути важливі поради лідерів сфери HoReCa.

Автор: старший викладач кафедри готельно-ресторанного та туристичного бізнесу й іноземних мов Вікторія Дуга (17.12.2021)