Конференція за темою «Аналітична функція маркетингу для підвищення конкурентних позицій підприємства на ринку»
27 травня 2021 року у відповідності до плану роботи гуртка «Сучасний менеджер в умовах цифрової трансформації» кафедри менеджменту та інформаційних технологій в змішаному форматі з використанням платформи Zoom було проведена конференція за темою «Аналітична функція маркетингу для підвищення конкурентних позицій підприємства на ринку» ( координатор Світлана БОЛІЛА, к.с.-г.н., доцент кафедри менеджменту та інформаційних технологій). Здобувачі вищої освіти 4 –го курсу спеціальності 073 Менеджмент представили результати власних досліджень з питань маркетингової діяльності підприємств аграрного сектору економіки. Молодими науковцями було здійснено аналіз стану маркетингового забезпечення агробізнесу, визначено проблеми та представлене власне бачення їх вирішення за допомогою сучасних засобів маркетингу. Студенти виявили активність та зацікавленість в процесі обговорення представлених результатів, що засвідчує актуальність досліджень за цим напрямком. Найцікавіші роботи студентів на майбутнє знайдуть продовження в тезах конференцій та наукових публікаціях за маркетинговою тематикою .
Бажаємо плідної роботи здобувачам вищої освіти на ниві науки !
Автор: Світлана БОЛІЛА (2021.05.27)