Від менеджменту інновацій до успіху бізнесу!
24 березня 2021 в межах роботи студентського наукового гуртка «Сучасний менеджер в умовах цифрової трансформації» кафедри менеджменту та інформаційних технологій відбулася конференція «Типові помилки спілкування з представниками різних культур і причини крос-культурного шоку» на платформі Zoom за результатами вивчення навчальної дисципліни «Крос-культурний менеджмент» (координатор Анастасія Іванівна Капліна, к. е. н., доцент кафедри менеджменту та інформаційних технологій).
У конференції взяли участь здобувачі вищої освіти третього курсу спеціальності «Менеджмент» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. Під час заходу студенти з великим ентузіазмом висвітлили актуальні аспекти особливостей крос-культурних комунікацій; основні причини порушення крос-культурних комунікацій; особливості сприйняття іншої культури з позицій етноцентризму і релятивізму; основні причини виникнення крос-культурного шоку і можливості його подолання і представили такі змістовні й цікаві проекти:
Матвєєва Ніна «Етика ділових відносин у крос-культурному менеджменті»;
Стратічук Олег «Міжкультурне спілкування у глобальному бізнесі»
Автор: доцент кафедри менеджменту та інформаційних технологій Капліна А.І. (24.05.2021)