ОБЕРІТЬ ПОТРІБНУ МОВУ

Ukrainian English French German Turkish

Конкурс «Ecolife»

Відбувся І відбірковий етап Конкурсу «Ecolife», який було започатковано до Дня екологічних знань та Всесвітнього дня охорони навколишнього середовища Херсонським державним аграрно-економічним університетом. Співорганізаторами Конкурсу виступили управління освіти Херсонської міської ради та комісія з питань екології та формування здорового способу життя Міського учнівського парламенту при управлінні освіти Херсонської міської ради, Херсонська Торгово-промислова палата.

Метою Конкурсу, який проводиться для школярів та учнівської молоді загальноосвітніх навчальних закладів міста є:

- залучення учнів до активної пізнавальної, трудової та суспільно-корисної роботи екологічного спрямування, виховання в учнів бережного ставлення до природи;

 

 

- сприяння формуванню екологічної свідомості та відповідальності учнівської молоді;

- задоволення потреб у професійному самовизначенні та творчій самореалізації, підготовка учнівської молоді до професійної діяльності.

  

Конкурс проводиться на базі кафедри екології та сталого розвитку імені професора Ю.В. Пилипенка у двох номінаціях:

-                    «Зелена фантазія» (екологічні поробки) – для учнів 1–6 класів;

-                    «Зелений клас» (екологічні проєкти, акції, інші заходи) – для учнів 7–11 класів.

  

Фіналістами першого відбіркового етапу Конкурсу стали близько 80 учасників шкіл міста.

Для участі у другому фінальному етапі Конкурсу 19 шкіл міста представили роботи сорока учасників в номінації «Зелена фантазія» (46 екологічних поробки) та презентації екологічних акцій та проєктів 13-ти учасників та колективів-юних екологів у номінації «Зелений клас».

18 травня конкурсне журі провело оцінку представлених робіт відповідно до критеріїв оцінювання, затверджених Положенням про Конкурс:

-          «Зелена фантазія» – оригінальність задуму, збереження екологічної функції, відповідність ужиткового призначення, оригінальне висвітлення піднятої теми, рівень виконання, майстерність, композиційне вирішення, якість та глибина розкриття змісту опису поробки.

-          «Зелений клас» – актуальність теми, екологічна складова, візуальний супровід, хід роботи, результати проєкту, екологічна практичність проєкту, акції, заходу.

 

 

Зовсім скоро будуть об’явлені результати Конкурсу та відбудеться нагородження переможців!

Автори: Дюдяєва О.А. – старший викладач кафедри екології та сталого розвитку імені професора Ю.В. Пилипенка; Євтушенко О.Т. – доцент кафедри екології та сталого розвитку імені професора Ю.В. Пилипенка кафедри екології та сталого розвитку імені професора Ю.В. Пилипенка (20.05.2021)