Продовжуємо серію тренінгів від стейкхолдера – ресторану сучасної української кухні «Пан Атаман» – для здобувачів спеціальностей «Готельно-ресторанна справа» і «Туризм»
Навчання має бути цікавим, комфортним і приносити лише позитивні емоції. Так, 02 квітня 2021 року здобувачі спеціальностей 241 «Готельно-ресторанна справа» і 242 «Туризм» продовжили участь у серії тренінгів від стейкхолдера – ресторану сучасної української кухні «Пан Атаман».
Уквітчана ніжними весняними квітами та залита променями ранкового сонця затишна тераса ресторану цього дня перетворилася на сучасний і комфортний навчальний центр. Новий тренінг на тему «Знайомство зі Стандартами роботи ресторану «Пан Атаман» провела бізнес-тренер, менеджер із персоналу Анастасія Крамаренко.
Анастасія ознайомила учасників із тематикою, метою та правилами тренінгу, віртуозно скеровувала діяльність групи згідно з чітко розробленим планом.
Цей івент однозначно запам’ятається як неймовірно активний і наповнений ефективною взаємодією захід, адже пліч-о-пліч разом зі здобувачами в ньому взяли участь і співробітники контактної зони – офіціанти, бармен та адміністратори ресторану.
За ключову фігуру було обрано посаду офіціанта. Дівчатка-офіціанти наголосили, що офіціант завжди повинен бути в позивному настрої, уважним до деталей і побажань гостей, адже саме він створює позитивну репутацію закладу. Розібрали основні вимоги до посади, професійні компетентності, зробили висновки, що офіціант – це не тільки «гід-екскурсовод» по меню, а й умілий продавець та психолог, «обличчя» ресторану.
Головне завдання офіціанта – зробити кожного гостя щасливішим за допомогою правильного та відмінного обслуговування. Тому на наступному етапі тренінгу учасники об’єдналися в групи «здобувач-офіціант» та інсценували прийоми обслуговування різних типів гостей.
Особливо веселим та запальним було програвання нешаблонних ситуацій, адже кожна тендітна дівчина-офіціант (у ролі гостя) раз за разом пригадувала все найбільш курйозний, провокаційний випадок із власного досвіду роботи, здобувачі ж (у ролі офіціантів) повинні були прийняти рішення як відреагувати в кожній конкретній ситуації.
Завершилася зустріч узагальненням результатів, висловлюванням думок щодо того, чи справдилися очікування учасників тренінгу. Всі виявили одностайність у тому, що кожен отримав цінний досвід, який буде сприяти успішному професійному становленню та розвитку.
Автор: старший викладач кафедри готельно-ресторанного та туристичного бізнесу й іноземних мов Дуга В.О. (03.04.2021)