Науковий гурток «Економічна теорія» працює
Основною метою економічної освіти є, насамперед, формування економічного мислення, а її результатом - обгрунтовані практичні рішення. Люди вважають що діють раціонально і схильні думати що ухвалюють рішення з максимальною вигодою для себе.
Однак нашим вибором часто керують емоції. Яких помилок ми, як споживачі, припускаємося щодня, які чинники впливають і як на наші рішення розкривали в своїх роботах здобувачі першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 071 Облік і оподаткування – Аліна Топоровська та спеціальності 242 Туризм– Ельміра Рзаєва, на засіданні наукового гуртка «Економічна теорія», що відбулося 17.02.2021.
Темі психології ухвалення рішень та як завдяки поведінковій економіці зробити світ кращим були присвячені роботи здобувачів. Ними розглядались прийоми психологічного впливу на споживача та механізм їх дії
Акцент зроблено на сугестії як процесі впливу на психіку людини, результат якого значно залежить від особистісних характеристик самої людини: життєвого досвіду, рівня знань, компетентності. Чим нижче ці показники, тим вище сугестивність.
Цікавою була дискусія гуртківців про упередження споживачів відносно реклами та проблему самоконтролю при прийнятті рішень споживачем
Та світ змінюється. Робота зі споживачем сьогодні ведеться в умовах розвитку інформаційних технологій, постійного посилення глобальної конкуренції, посилення фрагментації попиту і диференціації пропозиції. Споживач стає все більш вимогливим, методи впливу на споживача посилюються та вдосконалюються.
Зростає необхідність подальших досліджень для забезпечення раціонального та свідомого вибору споживачів і цьому напрямку будуть присвячені подальша робота гуртківців.
Автор: Рудік Н.М. (18.02.2021)