ОБЕРІТЬ ПОТРІБНУ МОВУ

Ukrainian English French German Turkish

Участь здобувачів спеціальності «Готельно-ресторанна справа» у навчальній програмі «Системний сервіс для компаній майбутнього»

Здобувач вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності «Готельно-ресторанна справа» Барабаш Аліна Миколаївна  взяла участь у навчальному тренінгу «Системний сервіс для компаній майбутнього». Захід було організовано Центром інформаційної підтримки бізнесу (м. Миколаїв) за сприяння ЄБРР у рамках ініціативи ЄС #EU4Business і проведено в режимі онлайн. Спікером тренінгу виступила Анастасія Владичинська – експерт №1 з сервісу в Україні, засновник Vladychynska Consulting, автор та викладач першої в Україні Школи сервісу.

Учасники тренінгу в черговий раз усвідомили те, що цінність готельно-ресторанного та туристичного бізнесу визначається рівнем сервісу: клієнти туристичних агенцій, гості готелів, відвідувачі ресторанів вирішують подальшу долю бізнесу, комплексно оцінюючи обслуговування. 

Під час тренінгу учасники ознайомилися з особливостями  побудови дієвої системи сервісу в компаніях, отримали набір унікальних інструментів для втілення системи сервісу на підприємствах індустрії гостинності, відпрацювали роботу з цими інструментами під час практичних завдань та освоїли навички підбору й утримання персоналу, що «має сервіс у ДНК».

Найактивніші  учасники тренінгу отримали сертифікати.

Упевнені, що навчання майбутніх готельєрів і фахівців у сфері туризму, імплементація отриманих знань та навичок, запровадження ефективного сервісу стане впливовим фактором антикризового управління готельно-ресторанним та туристичним бізнесом та його подальшого конкурентоспроможного функціонування. 

Автор: Дуга Вікторія Олександрівна – старший викладач кафедри готельно-ресторанного та туристичного бізнесу (16.06.2020)