Digital-маркетинг: нові інструменти розвитку індустрії гостинності
Як об'єднати різні канали комунікації – веб-сайти, соціальні мережі, e-mail, sms, web push і месенджери – в єдину систему, яка забезпечить безперервну взаємодію з клієнтом? Це завдання вирішується за допомогою омніканальної стратегії, про особливовості побудови якої дізналися студенти спеціальностей «Готельно-ресторанна справа» і «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» під час практичного заняття на тему «Особливості цифрового маркетингу в індустрії гостинності».
Студенти долучилися до участі в онлайн-конференції «ImPluse Marketing Conference 2.0». Тепер в арсеналі майбутніх готельєрів є ТОП-10 алгоритмів e-mail розсилок, «фішки» з просування послуг з невеликим бюджетом в Facebook і Instagram, вміння оптимально заповнювати інфопростір наявних і потенційних клієнтів на основі аналізу даних про них, а також запас інших маркетингових інструментів, які дадуть змогу користувачу отримувати потрібний йому контент та найцікавіші пропозиції у зручний спосіб і в найкращій для нього формі.
Учасники конференції отримали приємні бонуси у вигляді електронних сертифікатів учасників.
Автор: Дуга В.О. – старший викладач кафедри готельно-ресторанного та туристичного бізнесу (11.05.2020)