Про вивчення іноземної мови в умовах карантину
Зміст навчання іноземної мови спрямований на розвиток чотирьох компетенцій: мовної (фонетики, лексики, граматики), мовленнєвої (аудіювання, говоріння, читання, письма), соціокультурної (компаративистики), й загальнонавчальної (стратегічної). Студенти економічного факультету Херсонського державного аграрно-економічного університету вивчають іноземну мову (англійську) за професійним та бізнес спрямуванням, а також другу іноземну мову (французьку).
У навчальному процесі використовують різноманітні методи й засоби опанування навичок, необхідних для набуття комунікативної компетенції в сфері професійного спілкування іноземною мовою в усній та письмовій формах. Поточні умови соціального дистанціювання сформували виклики у розв’язанні лінгводидактичного завдання ефективного навчання іноземної мови і стимулювали до активізації використання сучасних засобів викладання і комунікації.
Навчання відбувається завдяки сучасним технологіям, а саме: через мережу інтернет з використанням хмарних технологій, платформ «Moodle», «Zoom», програм «Viber», «Skipe», електронних поштових скриньок. При цьому інформаційні інструменти не просто опосередковують комунікацію «викладач-студент», а й є одночасним цінним джерелом дидактичного матеріалу, що його використовують безпосередньо під час занять: онлайн ресурси новин, англомовні фільми й шоу, професійні тексти мовою оригіналу тощо. Так наші студенти навчаються не тільки «поглинати» запропоновану викладачами інформацію іноземною мовою, а й додатково опановують іншомовний інформаційний простір.
Автор: Несін Ю.М. – к.п.н., доцент кафедри готельно-ресторанного та туристичного бізнесу (11.05.2020)