ОБЕРІТЬ ПОТРІБНУ МОВУ

Ukrainian English French German Turkish

Вдосконалення дистанційної форми освіти

Використання різних форм і видів навчання сприяє формуванню високоосвічених, компетентних, мобільних, самоорганізованих, конкурентоспроможних фахівців агропромислового комплексу. Згідно Закону України «Про освіту» дистанційна форма (лат. distantia - відстань) - це індивідуалізований процес здобуття освіти, який відбувається в основному за опосередкованої взаємодії віддалених один від одного учасників освітнього процесу у спеціалізованому середовищі, що функціонує на базі сучасних психолого-педагогічних та інформаційно-комунікаційних технологій.

За дистанційного навчання здобувач вищої освіти має змогу сам здобувати необхідні йому знання за допомогою інформаційних ресурсів: баз даних і знань; комп'ютерних, у т. ч. мультимедійних, навчальних і контролювальних систем; відео- і аудіозаписів, електронних бібліотек і, безперечно, традиційних посібників, підручників та монографій.

Для вдосконалення навчального процесу в умовах дистанційної форми освіти викладачами кафедр науки про Землю та гідротехнічного будівництва, водної інженерії та водних технологій видано монографію «Інгулецька зрошувальна система: стан, проблеми та перспективи розвитку» (автори: Козленко Є.В., Морозов О.В., Морозов В.В.).

Мета створення монографії  – надати студентам можливість самостійно у дистанційної формі  точніше зорієнтуватися в практичних аспектах обґрунтування оптимальних проектних рішень при відновленні і модернізації зрошення у південному регіоні України.

 

В монографії на базі аналізу і узагальнення результатів теоретичних та експериментальних досліджень еколого-агромеліоративного стану земель, якості поливної води, стану зрошувальної і дренажної мережі, режимів зрошення та урожайності сільськогосподарських культур, врахування регіональних змін клімату визначенні основні проблеми, шляхи їх вирішення та перспективного розвитку Інгулецької зрошувальної системи.

Результати, які представлені в монографії можуть бути використанні при вивченні наступних дисциплін:

-         управління інженерними проектами;

-         адаптація агротехнологій до змін клімату;

-         картографування природно-територіальних комплексів;

-         меліоративна гідрогеологія

-         методологія та методи наукових досліджень;

-         експертиза проектів гідротехнічного будівництва;

-         управління водними ресурсами.

Автори: професор Морозов О.В., професор Морозов В.В. (22.04.2020)