Всеукраїнський конкурс студентських наукових робіт із маркетингу ім. Ігора Ткаченка, 2-ий етап
В якості експертів при оцінці робіт приймали участь провідні науковці з питань маркетингу, члени ради «ВГО «Українська асоціація маркетингу» та представники компаній: «АСНільсен», «IRSGroup», «InMind», «ВС-БІЛД», «ГФК-ЮКРЕЙН», «Богдан Інтер», «Нью Імідж груп», «Агенція Індустріального маркетингу», «Kantar TNS UKRAINE», представники інформаційних видань «Маркетинг в Україні», «Маркетинг. Реклама», «Маркетинговые исследования».
Студенти виступили з доповідями :
- Жилевська Н. Тема доповіді: «Маркетингові дослідження уподобань споживачів продукції м’ясопереробки на ринку м. Херсона» (Науковий керівник - доцент Боліла С.Ю.);
- Самчук Л. Тема доповіді: «Маркетингові дослідження ринку органічної продукції в місті Херсоні» ( Науковий керівник – доцент Боліла С.Ю.).
За результатами конкурсу студенти були відзначені експертами та отримали сертифікати та були нагороджені подарунками.
Вітаємо студентів Жилевську Наталію та Самчук Лілію та бажаємо подальших успіхів в наукових дослідженнях!