ОБЕРІТЬ ПОТРІБНУ МОВУ

Ukrainian English French German Turkish

Засідання НМК з післядипломної освіти

У засіданні взяли участь Тетяна Дем’янівна – в.о. директора ДУ “НМЦ “Агроосвіта”; керівники закладів післядипломної освіти та гості: Роман Корінець – президент Національної асоціації сільськогосподарських дорадчих служб України; Оксана Борейко – заступник начальника управління, начальник відділу ветеринарно-санітарної експертизи та безпечності харчових продуктів; Мартиненко Ігор – лікар ветеринарної медицини відділу забезпечення ліцензійної діяльності Держветфітослужби України.

Учасники обговорили проект положення про післядипломну освіту в сфері вищої освіти України, надали свої пропозиції та зауваження.

З організацією роботи Навчально-наукового інституту післядипломної освіти НУБіП України в умовах сьогодення: проблемами і шляхами вирішення ознайомила Марія Кулаєць, директор Навчально-наукового інституту післядипломної освіти НУБіП України.
Цікавою та актуальною була доповідь Анатолія Автухова, директора Навчально-наукового інституту післядипломної освіти Харківського НТУСГ ім. Петра Василенка, на тему: “Забезпечення якості навчання на курсах підвищення кваліфікації на основі проведення діагностування слухачів”.
Вимога сьогодення – це пошук нових підходів до організації роботи закладів ПДО. Геннадій Подшивалов у своїй доповіді “Інноваційна діяльність у закладах післядипломної освіти” поділився досвідом і результатами роботи Інституту післядипломної освіти та дорадництва Таврійського ДАТУ.
Актуальним залишається навчання та підвищення кваліфікації населення за Державною програмою “45+”. Олександр Аверчев, директор Інституту післядипломної освіти та дорадництва ДВНЗ Херсонського ДАУ, окреслив проблеми та перспективи підготовки за цією програмою.
Також обговорено план підготовки та видання орієнтовних професійних програм підвищення кваліфікації фахівців у навчальних закладах післядипломної освіти.
Особливо гостро обговорювали питання про фінансування закладів післядипломної освіти.
Під час засідання учасники мали змогу поспілкуватися між собою, обмінятися практичним досвідом, обговорити пріоритетні проблеми закладів післядипломної освіти.