Перше засідання наукового гуртка «Сучасний менеджер в умовах цифрової трансформації»: роль маркетингу як драйвера розвитку в умовах постійних змін
04 жовтня 2024 року згідно плану відбулось перше засідання наукового гуртка «Сучасний менеджер в умовах цифрової трансформації». Метою зустрічі було обговорення теми, яка є ключовою для розвитку сучасного бізнесу – роль маркетингу як драйвера розвитку в умовах постійних змін. У зібранні взяли участь здобувачі першого (бакалаврського) рівня спеціальностей 051 Економіка, 076 Підприємництво, 075 Маркетинг та 073 Менеджмент першого (бакалаврського) та другого (магістерського)рівня. Координатор засідання, доцент кафедри менеджменту, маркетингу та інформаційних технологій Світлана Боліла акцентувала увагу учасників на визначальній ролі маркетингу в сучасному бізнесі, що зазнає стрімких змін у зв’язку з глобалізацією, зростаючою конкуренцією та цифровою трансформацією. Викладач зробила наголос на питаннях сучасних викликів для бізнесу, маркетингових стратегій в умовах змін, на ключових інструментах сучасного маркетингу та його глобальних трендах. Світлана Боліла представила учасникам засідання в якості наочного підтвердження результативності маркетингу для бізнесу кейси на прикладіукраїнських торговельних мереж, таких як "Аврора", "Червоний Маркет", "АТБ" та "Сільпо", які демонструють їхній успіх у важкі часи, особливо в умовах війни. Здобувачі вищої освіти активно долучилися до обговорення питань запланованої теми засідання гуртка та представили власні цікаві презентації щодо впливу маркетингу на успішну діяльність бізнесу, незважаючи на виклики військового часу.
Найбільш цікаві думки та ідеї учасників дискурсу знайдуть втілення в тезах конференцій та майбутніх публікаціях з питань маркетингу .
Бажаємо здобутків молодим науковцям, подальших зустрічей в подібному форматі та цікавих подій в їх студентському житті в дружній родині Херсонського державного аграрно-економічного університету!
Автор: доцент Світлана Боліла