Здобувачі Херсонського державного аграрно-економічного університету відзначаються на міжнародній арені маркетингових досліджень
Здобувачка ХДАЕУ продемонструвала свою активну позицію в галузі маркетингу, взявши участь у Міжнародному конкурсі студентських наукових робіт з маркетингу, організованому Державним університетом інтелектуальних технологій і зв'язку. Олена Смолінкіна, здобувачка першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, спеціальності 073 Менеджмент, здобула диплом ІІІ ступеня за свою наукову роботу на тему "Вплив цифрових маркетингових стратегій на підвищення конкурентоспроможності продажу автомобілів", під керівництвом кандидата економічних наук, доцента, завідувачки кафедри менеджменту, маркетингу та інформаційних технологій Ганни Жосан.
Університетська спільнота пишається досягненнями своїх студентів у міжнародних наукових змаганнях і підтримує їх у розвитку маркетингових наукових досліджень.
Також досвід у ролі Голови апеляційної комісії на Міжнародному конкурсі студентських наукових робіт з маркетингу отримала доцент кафедри менеджменту, маркетингу та інформаційних технологій Ганна Жосан. Що підтверджує затребуваність науково-педагогічних працівників ХДАЕУ в науковій спільноті країни.
Вітаємо переможців та бажаємо успіхів та нових досягнень! Дякуємо організаторам конкурсу за проведення таких заходів у непростий час та ЗСУ за змогу працювати та навчатись!