Глобальний контекст управління промисловим розвитком вітчизняних підприємств та організацій: гурток «Сучасний менеджер в умовах цифрової трансформації» продовжує роботу
19 квітня відбулось засідання наукового гуртка здобувачів вищої освіти економічного факультету на тему: «Глобальний контекст управління промисловим розвитком вітчизняних підприємств та організацій». Відповідно до затвердженого плану роботи гуртка та в межах вивчення дисципліни «Маркетингова діяльність аграрних підприємств», була розглянута тема «Маркетингові стратегії екологізації виробництва аграрних підприємств: проблеми теорії та глобальні перспективи».
Глобалізація економіки породжує цілу низку актуальних питань, які тісно пов’язані з ключовими аспектами функціонування світової спільноти та набувають особливого значення на тлі загострення глобальних проблем людства. Одним з ключових аспектів цієї проблематики є забезпечення екологічної рівноваги та раціональне використання природних ресурсів.
За останні десятиліття екологічні питання стали важливими для всіх країн, оскільки зміни клімату, забруднення повітря та води, втрата біорізноманіття й зростаюча кількість відходів стали загрозами для нашого здоров'я та довкілля. У цьому контексті аграрні підприємства відіграють важливу роль, оскільки вони є основними виробниками продуктів харчування, а також впливають на стан навколишнього середовища через використання ресурсів та впровадження сучасних методів виробництва. Впровадження екологічно орієнтованих маркетингових стратегій в діяльності аграрних підприємств сьогодні стає необхідним кроком для збереження природних ресурсів та забезпечення сталого розвитку.
На засіданні гуртка, під час розгляду теми «Маркетингові стратегії екологізації виробництва аграрних підприємств: проблеми теорії та глобальні перспективи», було розглянуто, як відповідні маркетингові стратегії можуть сприяти зменшенню негативного впливу сільського господарства на довкілля, а також як ці стратегії можуть бути адаптовані до глобальних тенденцій управління промисловим розвитком.
Спікери презентували свої доповіді, в яких вони детально розглянули актуальні питання екологізації виробництва на аграрних підприємствах, а також запропонували маркетингові стратегії для підвищення екологічної свідомості споживачів та обговорили глобальні перспективи впровадження екологічних інновацій у сільському господарстві.
До зустрічі були залучені здобувачі першого (бакалаврського) рівня вищої освіти економічного факультету, які презентували цікаві та актуальні доповіді:
Валерія Іваненко (спеціальність 073 «Менеджмент», 4-й курс)
Тема «Екологічний аспект управління промисловим розвитком в глобальному контексті»:
Діана Бєлік (спеціальність 073 «Менеджмент», 4-й курс)
Тема «Виклики та можливості для вітчизняних підприємств у глобальному контексті»:
Анастасія Дудник (спеціальність 072 «Менеджмент», 4-й курс)
Тема «Стратегія розвитку підприємств в умовах нестабільної економіки країни»:
Автор: доцент кафедри менеджменту, маркетингу та інформаційних технологій Олійник І.В.