Здобувачі ХДАЕУ взяли участь у воркшопі з брендування
З ініціативи Агенції сталого розвитку «Хмарочос» у Кропивницькому пройшов воркшоп з брендом «Charwish», для всіх, хто мав бажання розвиватися в сфері підприємництва та креативних індустрій. До заходу активно долучилися й здобувачі економічного факультету Херсонського державного аграрно-економічного університету та доцент кафедри менеджменту, маркетингу та інформаційних технологій Роман Базака.
Присутні мали змогу почути історію бренду одягу Кропивницького «Charwish» від засновниці Тетяни Лугинець, а в практичній частині заходу – розвинути творчі здібності та отримати нові навички у розробці ідей для брендування одягу під час «Світового кафе» смачних ідей.
Для здобувачів ХДАЕУ це була чудова нагода зустрітися з однодумцями, здобути нові знання та вміння, отримати натхнення для подальших розробок у галузі брендування та маркетингу.
Захід проходив у межах проєкту «Хаб стійкості молодіжних центрів та просторів Кропивниччини» громадської організації «Агенція сталого розвитку «Хмарочос»» виконується у рамках грантової програми «ТРИМАЙ», що впроваджується Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) у партнерстві з громадською організацією YouthUp за підтримки ЄС та Німецького банку розвитку KfW. Партнер проєкту – Управління молоді та спорту Кіровоградської обласної військової адміністрації.